Strój dnia




Wszystko co dobre szybko się kończy, urlop minął tak strasznie szybko i niestety czas wrócić do rzeczywistości. Dziś przychodzę do Was z nową luźną stylizacją. Ostatnio to moje ulubione zestawienie. 
Oversizeowa narzutka to mój najnowszy nabytek w szafie i pasuje tak naprawdę do wszystkiego. Już teraz wiem, że będzie stałym bywalcem na blogu. A Wy co o niej myślicie ?
Tak? Nie?
  Ps.  Nie bójcie się kolejna fotorelacje z wakacji pojawi się już niebawem ...:)

Kasia








fot. Marcin Studziński

coat | stylowy, shorts | hm, t-shirt | bershka, 
bag | messyshop, slipon | h&m, shades | ray ban

51 komentarzy:

  1. W pierwszym momencie myślałam, że to torba z H&M :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze genialnie! A torba faktycznie podobna do tej z H&M :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna jest ta narzutka! I need it in my life!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu proszę o więcej filmików get ready with me,ponieważ są fantastyczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy torba jest czarna czy granatowa? Narzutka mnie nie przekonuje, może, gdyby była krótsza...W takiej postaci wygląda niestety jak znoszony, niechlujny szlafrok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój wiele zyskał dodając do niego tę wielką torbę. Bez niej wygląda tak sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow taka narzutke rowniez bym nosila najczesciej jak sie da! dlugosc jest idealna! caly zestaw perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak kloszard, teraz pasujesz do swojego chłopaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O boże ile trzeba mieć w sobie jadu i negatywnej energii, co za cebula

      Usuń
  9. narzutka świetna, ale mnie najbardziej podobają się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a perfect, cool an unique combination. Love your style!!
    XOXO Hannah
    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja! świetne zdjęcia :) już nie mogę doczekać się kolejnych zdjęć z wakacji :) :*

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. narzuta troche za długa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile kosztuje ta narzutka?

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Wasze stylizacje ale na ta narzutka wyglada trochę żulowato :P moze jakby nie miala tych niby plam.... pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie moje kolory, moja stylówka :) Kasiu jesteś po najlepszej stronie mocy :) klasa !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tu klasa,obwiesiowatość raczej jest...no jak obwieś jakiś niechlujny.Coś właśnie w rodzaju kloszarda,jak ktoś wcześniej napisał.

      Usuń
  16. genielane polaczenie :) a torebka jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne, luźne połączenie ;-) Podoba mi się ta narzutka, cudna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym razem nie trafiłaś w mój gust, płaszcz wg mnie wygaląda jak koc ;D
    Ogólnie nie prezentuje się dobrze na niskiej osobie, może do obcasów byłoby inaczej.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Kaśka z nieba mi spadłaś z tym postem widziałam już parę razy tą torebkę, np. dzisiaj jechała dziewczyna w pociągu i tak sobie właśnie myślałam, że fajna i ciekawe skąd :D a teraz już nawet wiem gdzie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw absolutna rewelacja. Płaszcz kupuję w zupełności!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie idealnie! Miłego wieczoru ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylowo!!! Narzuta jak najbardziej w moim guscie.

    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Szorty i torebka bardzo mi się podobają, ale ja bym się źle czuła w narzutce takiej długości, mocno przytłacza sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. skad narzuta i torebka szukam na uczelnie pakownej torebki i lubie nosic wszystko w torbie a ta widac jest idealna ktora spełniała by moje wymagania

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem płaszcz bardzo fajny, ale trochę za długi. Przed kolanko byłby idealny.

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się ! Widzę, że coraz więcej ciepłych ubrań się pojawia na blogach... fajna na narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś piękna! :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. to wyglada dramatycznie... nie nie nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bym wolała, żeby ta narzutka była krótsza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. z przodu super a z tyłu jak hobo :P :) szorciaki i torebka fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz rewelacyjnie !!!! Płaszcz absolutnie wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie Kasiu
    zapraszam do mnie http://bv-betterware.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasiu oglądam Wasze filmiki i zauważyłam że w paru miałaś na sobie soczewki, napisz proszę co to za kolor dokładnie. Bardzo ładne, hipnotyzujące spojrzenie. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasiu oglądam Wasze filmiki i w paru z nich zauważyłam że masz na sobie soczewki, bardzo mi się podobają napisz proszę co to za kolor dokładnie ;) Pozdrawiam serdecznie ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  35. No to mam inspirację na dziś :) super :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu, ile razy oglądam Twoje zdjęcia bądź filmy nie mogę się napatrzeć na ten złoty łańcuszek, który nosisz... Jest naprawdę fantastyczny, idealny! Wiem, że dostałaś go od chłopaka w prezencie, więc nie wiesz gdzie mógł być zakupiony... szkoda :(
    Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Torba jest z bershki? wiem, że jest napisane, ale chce się upewnić bo na stronie bershki nie widzę tej torebki :( Proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kasia, gdzie robilaa zdjęcia? Jestem zakochana w tej ścianie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)